Belka
Poniedziałek, 10 Grudnia 2018   imieniny: Julia, Judyta, Daniel
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 

MAKRO Polska świętuje 23. urodziny z Michelem Moranem

Data publikacji: 2017-08-31, Data modyfikacji: 2017-08-31
A A AWydrukDrukuj  
 
MAKRO Polska świętuje 23. urodziny z Michelem Moranem

Sieć hurtowni MAKRO istnieje w Polsce już od 23 lat. Z tej okazji zaprasza wszystkich klientów do wspólnego świętowania - tym celu przygotowało dla nich specjalne promocje, rabaty i konkursy, w których wygrać można samochody i zagraniczne wycieczki, m.in. do Rzymu. Twarzą kampanii jest znany szef kuchni – Michel Moran.

23. rocznica istnienia sieci MAKRO w Polsce jest obchodzona pod hasłem „Urodziny ze smakiem”.  To okazja do podziękowania klientom za ich wieloletnią lojalność i wspólnego świętowania. W tym celu sieć hurtowni przygotowała specjalnie dla nich ofertę produktową, która będzie się tematycznie zmieniać co dwa tygodnie i dotyczyć różnych kuchni:

- włoskiej (29 sierpnia – 11 września),

- francuskiej (12-25 września),

- greckiej (26 września – 9 października),

- hiszpańskiej (10-23 października).

W halach MAKRO będą czekać degustacje, akcje kuponowe oraz ponad 1000 produktów w urodzinowych cenach.

Klienci mogą także wziąć udział w urodzinowej loterii, w której do wygrania jest łącznie 20 dwuosobowych wycieczek do Rzymu, Aten, Paryża i Madrytu oraz cztery samochody marki Skoda. Pierwsze nagrody – pięć dwuosobowych wycieczek do Włoch i samochód Skoda Fabia – zostaną rozlosowane wśród klientów sieci, którzy zrobią zakupy za minimum 250 zł netto między 29 sierpnia a 11 września, a następnie zarejestrują się na stronie. Do świętowania urodzin MAKRO przyłączyła się także Coca-Cola, która zachęca do zakupu swoich produktów i wzięcia udziału w loterii – do wygrania są bony na zakupy w MAKRO oraz Fiat Qubo.

Nie bez przyczyny w promocję akcji włączył się Michel Moran – popularny i lubiany szef kuchni, znany m.in. z programu „Masterchef” w telewizji TVN. Jak sam mówi: "Z chęcią zostałem ambasadorem urodzin MAKRO, ponieważ jestem klientem tej sieci od dawna. Można tu znaleźć pozycje, których nie dostaniemy nigdzie indziej – zarówno tradycyjne polskie wyroby, jak i produkty z innych regionów świata, także tych egzotycznych. To sprawia, że MAKRO pozwala swoim klientom poszerzyć kulinarne horyzonty – teraz także poprzez zagraniczne wycieczki, w tym do mojej ojczystej Hiszpanii, które można wygrać w urodzinowej loterii."

Co więcej, z okazji swojego 23-lecia w Polsce, MAKRO przygotowało także specjalną odsłonę Punktomanii – akcji, podczas której klienci sieci zbierają punkty za zakupy, a następnie mogą je oni wymieniać na atrakcyjne rabaty na pozycje z katalogu. Na klientów czeka ponad 70 produktów, w tym wysokiej klasy sprzęty elektroniczne oraz do wyposażenia domu.

Akcja komunikująca 23-lecie MAKRO w Polsce jest wspierana przez zewnętrzną kampanię reklamową na billboardach w całym kraju oraz w radiu, m.in. RMF FM, Radio ZET, Radio ZET Gold, RMF Classic czy Złote Przeboje. Towarzyszyć jej będzie kampania online, m.in. na portalach branżowych oraz w mediach społecznościowych, m.in. na profilu Facebook i w kanale YouTube marki. Za kreację odpowiada agencja Błękitne Studio, zakupu mediów dokonały Dom Mediowy MGA oraz Performance Media.

"Celem kampanii jest podziękowanie wszystkim naszym klientom za ich lojalność, zaangażowanie i bycie z nami od 23 lat. To z myślą o nich nieustannie wprowadzamy nowe digitalowe rozwiązania, aplikacje mobilne i nowoczesne systemy zamówień. Pokazujemy, że MAKRO jest partnerem w biznesie, otwartym na innowacje" – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.

MAKRO Cash & Carry Polska, Źródło artykułu: infowire.pl, Autor zdjęć: MAKRO Cash & Carry Polska
 
Komentarze
Brak komentarzy, Twój może być pierwszy!
Autor:
Kod z obrazka:
Puste pole z komentarzem
Puste pole z podpisem
Wyszukaj
 
Kreska
Kreska
Dodaj artykuł
Najnowsze komentarze
 
    Kreska
     
    Polecane

    DOSTAWCY-INTERNETU-W-POLSCE-NAJLEPSZY-INTERNET

     




    Brak sond
     
    Newsletter
    Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
     
     

    Powiat kolbuszowski - powiat w północno - zachodniej części  województwa podkarpackiego. W skład powiatu wchodzą gminy: Cmolas, Dzikowiec, Kolbuszowa - siedziba powiatu, Majdan Królewski, Niwiska oraz Raniżów, zajmując powierzchnię 773,93 km kw.

    Atrakcje przyrodnicze stanowią: rzeka Nil, rezerwaty przyrody („Buczyna”, Jaźwiana Góra” i Zabłocie), Obszary Chronionego Krajobrazu (Mielecko – kolbuszowsko – Głogowski z piaskowymi wydmami tworzącymi górki: Górę Biesiadną i Cygańską oraz obszar Sokołowski – Wilczowolski); ścieżki rowerowo – przyrodnicze („Białkówka”, „Dymarka”, „Maziarnia” i „Świerczówka”) oraz ścieżki dydaktyczne („Berówka”, „Huta Komorowska”, „Rozalin” i „Zielony Szlak” na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba).  Do atrakcji turystycznych zaliczają się także liczne muzea: Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowie, Dom Pamięci w Weryni, Izba Pamięci w Trzęsówce, Izba Pamięci – Muzeum Szkolnictwa z przełomu XIX i XX wieku oraz Izba Regionalna zespołu ludowego Mazurzanie.     

    Gospodarka powiatu oparta jest głównie na przemyśle drzewnym, stolarskim oraz budowlano - ceramicznym. Znaczny wpływ na kształtowanie gospodarki tego regionu ma również przetwórstwo rolno – spożywcze, w tym produkcja zdrowej żywności.

    Przez powiat przebiegają: autostrada A4 oraz droga krajowa nr 9.

     

    Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola